Poslední aktualizace: 19.6.2023
Dodržujeme spolehlivou politiku vracení peněz, aby se naši zákazníci cítili privilegovaní, pokud jde o jejich spojení s námi. Přečtěte si prosím pokyny, kterými se řídí politika vracení peněz.
1. Pokud si přejete zrušit svůj účet, oznamte nám to alespoň 15 dní před koncem období (prostřednictvím e-mailu na adresu info@notifee.cz) . Po zrušení budou vaše údaje z našich serverů vymazány. Vzhledem k tomu, že smazání všech údajů je konečné, ujistěte se prosím, že si skutečně přejete zrušit svůj účet, než tak učiníte.
2. Vaše předplatné se automaticky obnovuje na konci každého měsíce
3. Úroveň našich služeb můžete kdykoli během jejich používání zvýšit nebo snížit, Notifee.cz však v takovém případě nevrací žádné poplatky.
4. Pokud přestanete využívat naše služby v mezidobí, nevracíme vám poplatky, které jste zaplatili za zbývající období.
5. Vyhrazujeme si právo kdykoli změnit nebo ukončit službu (služby) Notifee.cz z jakéhokoli důvodu, a to bez předchozího upozornění.
6. Podvody: Aniž by tím byly omezeny jakékoli jiné opravné prostředky, společnost Notifee.cz s.r.o. může pozastavit nebo zrušit váš účet, pokud budeme mít podezření, že jste se (na základě odsouzení, vyrovnání, pojištění nebo vyšetřování nebo jinak násilně odstraněného označení) zapojili do podvodné činnosti v souvislosti s námi nabízenými službami.
7. Poznámka: Žádné náhrady se neposkytují, a to ani v případě zrušení plánu v polovině měsíce.
Společnost Notifee.cz s.r.o. nabízí společnostem službu v rámci 7denní nezávazné storno podmínky. Nezávazné zrušení začíná platit okamžitě po aktivaci účtu. Sedmí denní lhůta pro nezávazné zrušení se vztahuje pouze na nové zákazníky a nevztahuje se na stávající zákazníky, kteří mají předplacený plán. Společnost Notifee.cz s.r.o.rovněž nebude respektovat zkušební období zdarma pro zákazníky, kteří byli kdysi platícími předplatiteli, zrušili předplatné a poté se rozhodli obnovit předplatné služby Notifee.cz s.r.o..
Kdykoli během 7denní lhůty může potenciální předplatitel (zákazník) svůj účet zrušit a bude mu vrácena celá částka s drobným servisním poplatkem.
Abyste mohli pokračovat v používání služby po uplynutí 7denní lhůty pro nezávazné zrušení, budete automaticky zařazeni do zvoleného platebního plánu, který jste si původně zvolili při nákupu z řady možností výběru měsíčních plateb nebo získání slevy zaplacením půlroční nebo celoroční služby.
Společnost Notifee.cz s.r.o. účtuje a vybírá platby za celý měsíc používání služby. Všechny poskytnuté služby jsou nevratné. Jakmile si zákazník vybere plán předplatného a poskytne fakturační údaje, společnost Notifee.cz s.r.o. účtuje částku dle plánu první platbou splatnou při potvrzení registrace.
Všechna měsíční předplatná se automaticky obnovují v den splatnosti podle data nákupu, dokud nejsou oficiálně písemně zrušena. Zákazníci mohou kdykoli zrušit službu zasláním výpovědi na e-mailovou adresu: info@notifee.cz
Zákazníci obdrží od společnosti Notifee.cz s.r.o. e-mail s potvrzením, že jejich předplatné služby bylo zrušeno.
Důležité: Při zrušení služby nebudou zákazníkovi vráceny žádné náhrady ani kredity za dílčí měsíc služby.
Zákazníci mají možnost kdykoli zvýšit nebo snížit svůj plán předplatného služeb.
Pro jakýkoli druh upgradu nebo downgradu předplatného musí zákazník napsat na adresu info@notifee.cz.
Zvolenému způsobu účtování bude v následujícím zúčtovacím cyklu automaticky účtována nová sazba předplatného.
Pokud jde o snížení úrovně předplatného, společnost Notifee.cz s.r.o. nevrací peníze ani neposkytuje kredity za částečné měsíce služby.
Společnost Notifee.cz s.r.o. si vyhrazuje právo odmítnout/zrušit předplatné kterékoli ze služeb zakoupených na webu www.notifee.cz
Tyto výše uvedené zásady se vztahují na všechny služby uvedené na webu Notifee.cz , pokud není v příslušných programových materiálech uvedeno jinak.