Vizuální prvky jako součást notifikací. Co zakomponovat do krátkého oznámení?
Notifikace, tedy krátká textová či multimediální zpráva, jejímž účelem je informovat uživatele o aktualitách, vychází z anglického slova „note“, tj. poznamenat si. Tyto aktuální informace, na které notifikace upozorňuje, je přijetí emailu nebo připomenutí pracovních povinností. Jak už vychází z názvu, mělo by jít o sdělení informace krátce a výstižně. Právě vizuální prvky mohou velmi pomoci.
Chyby, kterých se podnikatelé dopouští při spouštění notifikací
Notifikace jsou skvělým marketingovým nástrojem a pomocníkem v byznysu (dokáže zaujmout pozornost a donutit člověka k tomu, aby firmu opětovaně zaregistroval). Bohužel ho většina společností používá špatně, a to se pak projevuje na statistikách i jejich ziscích. Nedávno uživatelé mobilních telefonů a aplikací uvedli, že je notifikace otravují. Takto odpovědělo osmaosmdesát procent respondentů. Kdyby se však podnikatelé vyvarovali několika chyb, průzkumy by byly naprosto jiné.
Autorizovaný prodejce BANG & OLUFSEN - BEOSTORE.cz využívá webové notifikace pro efektivní komunikaci s zákazníky.
Uklidátor - Ostravská úklidová firma využívá webové notifikace pro efektivní komunikaci s zákazníky.
Vinařství Tanzberg - využívá webové notifikace pro efektivní komunikaci s zákazníky.
Restaurace Bernies - využívá webové notifikace pro efektivní komunikaci s zákazníky.
ATT Investments EU jsou profesionálové s více než desetiletými zkušenostmi na finančně komoditních trzích ! využívá webové notifikace pro efektivní komunikaci s zákazníky.
SENIOR PASY Slevy a výhody pro seniory. Využívá webové notifikace pro efektivní komunikaci s zákazníky.
AUTO IN - Prodej a servis nových a ojetých vozu. Využívá webové notifikace pro efektivní komunikaci s zákazníky.
》》》 Vaším zakazníkům už neunikne žádná duležitá informace
H2 World - Jednička na trhu s molekulárním vodíkem.
Využívá webové notifikace pro efektivní komunikaci s zákazníky.
Podoba notifikací hraje roli. Co musí obsahovat?
Notifikace - krátká oznámení informující o novinkách, slevových akcích nebo třeba o dopravě zdarma či aktuálních výlukách ve městě nebo obci. Dnes běžně využívaný marketingový nástroj, který byl dříve brán jen ryze za velice otravnou záležitost. Nyní tomu tak není, tedy pokud s notifikacemi umíte pracovat a pokud s nimi umíte zaujmout. Je klíčové a důležité, aby notifikace byly na první pohled přitažlivé.
Proč jsou push notifikace tak silným osobním prodavačem?
Už jste slyšeli o push notifikacích? Notifikace jsou krátkými oznámeními, které většinou upozorňují zákazníka na zbylé zboží v košíku, na akční ceny nebo výprodeje. Zkrátka mluvíme o takovém skvělém a efektivním prodavači. Ostatně takto je označují i marketingoví specialisté. Ti o notifikacích mluví jako o velice silném osobním prodavači. Víte, proč o něm takto mluví?
Push notifikace jako záchrana opuštěného košíku
Pokud jste majitelem internetového obchodu, pak jistě znáte situaci, kdy lidé aktivně nakupují vámi nabízené zboží, respektive hází si ho do košíku rychleji, než stíháte mrknout okem. Jenže pak z ničeho nic e-shop opustí, aniž by si zboží doslova “naházené” v košíku koupili.
Jak aktivovat oznámení na webové stránce?
Chcete být informováni o slevových akcích, dopravě zdarma nebo o nových textech přidaných na váš oblíbený online magazín? Nemusíte pravidelně kontrolovat oblíbené webové stránky. Stačí, když si zapnete oznámení na webové stránce a tím tedy odsouhlasíte zasílání webových notifikací. Webové notifikace jsou krátké zprávy, v nichž se dozvíte o všech aktualitách týkající se obchodu, podniku nebo například populárního blogu.
Co je to webová notifikace
S notifikacemi jste se pravděpodobně setkali. Tedy zejména s těmi mobilními notifikacemi, které jsou rozesílány z mobilních aplikací a které probouzí zájem zákazníka. Existují však také webové notifikace, které jsou taktéž synonymem oznámení nebo upozornění. Tento typ notifikace však neputuje z mobilních aplikací, ale z webových stránek, tedy prostřednictvím internetu.
Pegasus Service - úklidová firma využívá webové notifikace pro efektivní komunikaci s zákazníky.
Jak notifikace používat
Notifikace jsou v posledních letech velice využívané. Už dávno však nejsou jenom pro internetové obchody, které tímto budí zájem u svých stávajících i nových klientů.
Apartmánový dům Landek, využívá webové notifikace pro efektivní komunikaci s zákazníky.
Notifikace se stávají součástí moderních chytrých domácností
Žijeme ve světě moderních technologií, které nám značně zjednodušují život. Ať už mluvíme o mobilních telefonech nebo chytrých hodinkách, v každém případě mluvíme o ulehčujícím zařízení, které si zamilujeme právě pro jeho pomoc v každé situaci. Na obě dvě zařízení vám však mohou chodit další pomocníci, a to notifikace.
ROATAN.CZ - Karibské ostrovy na dosah, využívájí webové notifikace pro efektivní komunikaci s zákazníky.