Webové notifikace jsou řešení, které potřebujete!
S naším praktickým nástrojem a doplňkem pro webové stránky získáte funkci zachycení návštěvnosti a získání povolení k odesílání webových notifikací
Drogerie TETA využívá webové notifikace pro efektivní komunikaci s zákazníky.
eshop SEMINKY-CHILI.CZ využívá webové notifikace pro efektivní komunikaci s zákazníky.
eshop BLAIRE využívá webové notifikace pro efektivní komunikaci s zákazníky.
Psi-pamlsky.cz využívá webové notifikace pro efektivní komunikaci s zákazníky.
WOLIP využívá webové notifikace pro efektivní komunikaci s zákazníky.
MEDICA GROUP využívá webové notifikace pro efektivní komunikaci s zákazníky.
LIBROS ZÁŽITKY využívá webové notifikace pro efektivní komunikaci s zákazníky.
Hotel Slovan - Vysoké Tatry využívá webové notifikace pro efektivní komunikaci s zákazníky.
Hodiny a klenoty Fr. Hanák využívá webové notifikace pro efektivní komunikaci s zákazníky.
Salon Ostrava využívá webové notifikace pro efektivní komunikaci s zákazníky.
Slovenské Sýry využívá webové notifikace pro efektivní komunikaci s zákazníky.
Notifikace doplnili e-mailing
Není žádné překvapení, že reklamní e-maily již dnes nikdo nečte. Jejich počty narostly a nikoho již nebaví si pročítat dlouhé zprávy, ve kterých je jen málo podstatných informací, které skutečně využijeme. Dnes se pro marketingové účely lépe hodí notifikace. Co to je?
Notifikace jako vaše nejlepší reklama. Jak to funguje?
Webové push notifikace využívají obce a města k informovanosti svých občanů o aktuálním nebo krizovém dění. Tento nástroj se ale skvěle uplatňuje i na poli marketingu a stává se novou formou reklamy. Co notifikace znamenají?
Investice do marketingu. Co se vyplatí a co už je pasé?
Marketingové odvětví se v dnešní době velmi rychle vyvíjí. Zatímco některé výnosné aktivity z dob minulých již přestávají fungovat, objevují se nové a nové možnosti, jak si získat přízeň svých zákazníků. Co již nedotovat, a na co se naopak zaměřit do budoucna?
Notifikace pro efektivní práci. Jak je správně používat?
Řada lidí se domnívá, že mobilní či webové notifikace jsou spíše důvodem, proč práce stojí a proč se nám nedaří soustředit se na vykonávání pracovní náplně. Jenže za tímto problémem nestojí krátká oznámení, jež nám jednotlivé aplikace v mobilním telefonu posílají, jen lidé, kteří s nimi neumí zacházet.
Panorama golf resort využívá webové notifikace pro efektivní komunikaci s zákazníky.
》》》 Vaším zakazníkům už neunikne žádná duležitá informace. Kontaktujte nás 603277711, pokud i vy potřebujte webové notifikace
Mobilní aplikace jako mocný marketingový nástroj
Mobilní aplikace se stává výrazným konkurenčním prostředkem. Přejete si také usnadnit práci vašim zákazníkům a nabídnout jim uživatelsky přínosné rozhraní, které bude řešit jejich nejčastější požadavky? Vydejte se do světa mobilních aplikací.
Vizuální prvky jako součást notifikací. Co zakomponovat do krátkého oznámení?
Notifikace, tedy krátká textová či multimediální zpráva, jejímž účelem je informovat uživatele o aktualitách, vychází z anglického slova „note“, tj. poznamenat si. Tyto aktuální informace, na které notifikace upozorňuje, je přijetí emailu nebo připomenutí pracovních povinností. Jak už vychází z názvu, mělo by jít o sdělení informace krátce a výstižně. Právě vizuální prvky mohou velmi pomoci.